RSS

Wednesday, July 7, 2010

7 bulan sudah..


dah 7 bulan dh wei..macham xpercaya pun ada...7 bulan apa? apa 7 bulan? bulan 7 apa?



ha....mai nk cerita....dh 7 bulan dh sebenarnya aku jadi cikgu setelah 5 tahun 1/2 belajar kat maktab perguruan...ada 2 siri aku belajar kt maktab (dh macam drama bsiri plak...)
  1. siri pertama (1 tahun setengah) - Maktab Perguruan Ipoh ( sekarang dikenali sbg IPGM Kampus Ipoh)
  2. siri kedua (4 tahun) - Maktab Perguruan Kent, Tuaran, Sabah ( juga dikenali sebagai IPGM Kampus Kent) dan ramai yang xkenal maktab ni sbb kecik sgt padahal maktab tertua di Sabah....



Dan....ini la hasilnya...aku dh jadik cikgu............sukanye jadi cikgu....hehe..aku sekarang mengajar BM & KT tahun 4...& sape2 nk tanya pasal BM dan KT tahun4, no hal punye la....hehehe....berlagak nk mammpoosss..



Dan di bawah ni, antara aktiviti aku kt sekolah terchenta aku.........let's check it out...



buat makan2 dgn warga guru masa dapat gaji pertama, bulan 3 dulu...








masa handle pertandingan senarobik sempena Kejohanan Olahraga Sekolah...seronok sangat...berbaloi-baloi...dapat no. 3...hehehe...








sambutan Hari Guru kat sekolah...berpanas kami menyanyi..gagahkan diri gak...pengorbanan seorang guru, sanggup membakar diri menyanyi di tengah panas...:) yg baju merah tu GB kami..








gaya seorang guru....masa Hari Anugerah Kecemerlangan Murid..wif Di & K. Dina

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Secukup Rasa 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .