RSS

Tuesday, July 6, 2010

Kepingin Kedondong Kedingdong...



Dah lama sebenarnya aku tanam kepingin, kemahuan, kemengidaman aku nk tulis blog ni..dan semalam, sebelum mata ni terpejam, tiba2, dtg la keinginan aku nk menulis ni..so, dengan tekad dan semangat waja, aku nk stat menulis blog ni..

Blog ni saja aku letakkan nama Secukup Rasa...menggambarkan pahit manis, asam garam, rempah ratus perjalanan hidup aku..pendek kata secukup rasalah hidup aku ni...& aku harap perjalanan hidup aku yang masih panjang ini, di warnai, dicukupkan dengan segala rasakehidupan...insyallah, moga diberkatiNya...

Dan sebagai permulaan, aku seolah bayi yang baru dilahirkan meminta segala jasa baik rakan2 blogger yg dh 'otai' mengajar aku apa yang patut...see ya..


Gambar anak sedara aku dulunye bayi sekarang dh besar...


1 comments:

FarhahNur said...

Macam model la Yasmin!!
kihkih

Post a Comment

 
Copyright Secukup Rasa 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .