RSS

Thursday, July 15, 2010

Rindu Kamu Semua


Dalam duk penat2 mengajar ni, kadang2 teringat kat kamu semua...kalau la, aku dapat jumpa kamu semua, agak2 ini soalan yang aku akan tanya....
  1. apa khabar kamu semua ye?
  2. kamu semua sihat ke?
  3. kamu semua masih macam dulu ke?
  4. kamu semua masih ingat pada aku?
  5. kamu semua rindu pada aku tak?

Ntah la...banyak sungguh kenangan aku dengan kamu semua...sekarang ni, aku percaya kamu semua dah ada life masing2...itu belum kira dengan separuh dari kamu semua yang di postingkan ke pedalaman....apa cerita kamu semua di sana ye? harap kamu semua sihat dan hidup dengan gembira di sana..(termasuklah Mr. M aku...hehehe...)



Aku rindu kamu semua..




Arrrgghh...rindu kamu semua...kawan-kawanku...
PISMK OUM 2006 -2009






p/s- kan seronok kalu kamu semua ada blog selain facebook...:)



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Secukup Rasa 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .